در مواردی که کانکشن شما با هیچ یا برخی از اینترنت ها متصل نمی شود و یا مشکلی افت سرعت دارید، ساده ترین کار تغییر سرور از طریق پنل کاربری شماست. برای آموزش تغییر سرور کانکشن های اختصاصی هلوگیت مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

1- برای تغییر سرور کانکشن‌های اختصاصی هلوگیت ابتدا در فروشگاه لاگین کنید. سپس از منوی اصلی روی "تغییر سرور" بزنید تا وارد صفحه کانکشن‌های خریداری شده شوید.

2- از لیست اشتراک های خریداری شده، کانکشنی که قصد دارید تا سرور آن عوض شود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید هر کانکشن 10 بار قابلیت تعویض سرور را دارد.

3- در پایین صفحه مشخصات اکانت، با انتخاب دکمه "تغییر سرور" به صفحه انتخاب سرور جدید منتقل می‌شوید. توجه داشته باشید با تغییر سرور کانکشن، یوزرنیم و پسورد شما تغییر نخواهد کرد و تنها آدرس سرور تغییر می‌کند.

4- در صفحه تعویض سرور، سرورهای موجود فیلترشکن هلوگیت همراه با کیفیت هر سرور روی شبکه‌های مختلف نمایش داده شده‌اند. با توجه به نوع اینترنت و نیاز خود می‌توانید سرور جدید رو انتخاب کرده و در پایان روی دکمه تغییر سرور بزنید.

5- همانطور که مشاهده می‌کنید عملیات تغییر سرور با موفقیت انجام شد و آدرس سرور شما تغییر می‌کند. پس از حداکثر 30 دقیقه می‌توانید با آدرس سرور جدید متصل شده و از آن استفاده نمایید.